این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط با تخفیف های بهتر

خدمات صنعتی جدیدترین حراجی ها

جدیدترین حراجی ها خدمات صنعتی

0% تخفیف خدمات برش cnc هوا گاز

در کرج, گوهردشت | خدمات صنعتی

با توجه به متفاوت بودن قطعات و ضخامت ورق های قابل سفارش ( از ۰.۵ تا ۳۰ میلیمتر) لطفا برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید.
************************************************************************************************************************
خدمات برش هواگاز CNC چیست؟
خدمات برش هواگاز در تهران که به هوابرش نیز مرسوم است، برای برشکاری قطعات فلزی استفاده می‌شود. از گاز و یا اکسیژن برای انجام این عملیات استفاده می‌شود. به طور معمول بیش‌تر برای جوشکاری لوله‌ها از این روش برش استفاده می‌شود. در در روش هوابرش، از یک مشعل برش به‌منظور پاشش گاز استیلن به محل برش استفاده می‌کنند؛ که باعث ایجاد حرارت در فلز تا دمای برافروختگی خواهد شد.

پس از برافروختگی فلز یک جریان اکسیژن روی فلز دمیده و اکسید می‌شود و فلز به‌صورت گل اکسید شده به بیرون از محل برش جاری خواهد شد. خدمات برش هواگاز سی ان سی در تهران با استفاده از دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای عرضه می‌شود و در این تکنیک از گاز اکسیژن و استیلن استفاده می‌کنند. گرمای زیاد در فلزات به سبب اکسیژن دمیده شده با فلز داغ است که فلز نسبت به آن واکنش داده و تشکیل اکسید می‌دهد. این گرمای تولید شده باعث پیوسته شدن عمل برش در قطعات می‌شود.
آگهی دهنده خدمات و محصولات خود را با 0% تخفیف ارائه می دهد.


برش، هواگاز، برش cnc،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا