این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

5% تخفیف دوره برق کامیونهای بنز

در استان تهران تهران, | آگهی های تعمیرگاه ماشین

گروه فنی مهندسی رانکار صنعت مفتخر است تا دوره برق کامیونهای بنز را به صورت تئوری و عملی برگزار کند.
دوره شامل تشریح سیستمهای برق و دیاگ کامیونهای آتگو 1828،2628 باری و کمپرسی، کشنده آکسور1843 و آکتروس و اتوبوسهای بنز 500 موجود در ایران که معروف به ام پی توهستند می باشد.
در روز اول و دوم آموزش اساس کار سیستمهای مختلف از جمله سیستمهای برق این محصولات به صورت تئوری انجام می شود.آموزش نقشه خوانی برق،تفاوت و شباهت سیستمها و مدلهای مختلف بنز و کار با دستگاه دیاگ و شاپ منوال بنز و کار با نرم افزارهای ویس و استار فایندرو.... شامل این دو روز می شود.
دروز سوم تمام اطلاعات منتقل شده اعم از شناسائی سنسورها و فیوزها و رله ها و بردها و کار با دستگاه دیاگ و تشریح کامل این سیستمها بر روی کامیون انجام می شود.
صبحانه،ناهار،شام و خوابگاه برای هنر آموزان در طول دوره رایگان می باشد.

آگهی دهنده خدمات و محصولات خود را با 5% تخفیف ارائه می دهد.


بنز ، کامیون ، کامیون بنز ، اتوبوس ، اتوبوس بنز ، مرسدس بنز ، برق بنز ، دوره برق بنز ، دوره برق کامیون بنز ، آموزش برق بنز ، کلاس بنز ، کلاس برق بنز ، برگزاری دوره برق ، برگزاری دوره برق بنز ، کلاسهای آموزشی برق ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا