ویژه
1

0% تخفیف نمک خوراکی ، نمک صنعتی ، نمک جاده ، نمک حفاری

در ، تهران مرکز, اسکندری | مواد شیمیایی

نمک خوراکی :
نمک تصفیه ید دار با دانه های شفاف و زیبا با درصد خلوص بسیار بالا (بیشتر از 99.5% ) در بسته بندی هایی با نام و آرم و به سفارش مشتری.
نمک صنعتی :
انواع دانه بندی شامل شیلاتی، نخودی، مش 90، مش 100، مش 110، مش 120 و 130، پودری و یا حتی نمک میکس در کیسه های یک جداره،دوجداره یا لمینیت از 15 کیلو تا 2 تن با درصد خلوص بالا، قابل مصرف کلیه صنایع و اصناف در کمترین زمان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به پشتوانه بزرگترین معدن سنگ نمک خاورمیانه و گروه کارخانه جات گل نمک در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
نمک جاده :
نیاز به مخلوط نمک و شن برای بر طرف کردن لغزندگی معابر و جاده ها به ویژه در فصل زمستان تولید نمک میکس را ایجاب می کند که گروه کارخانه جات گل نمک به لطف خداوند متعال و به مدد تجربه بیش از بیست سال فعالیت در صنعت نمک کشور و در سطح بین الملل نیاز و تقاضای داخلی و خارجی را شناخته و توانایی برآوردن آن به بهترین نحو را دارد.
نمک حفاری :
از جمله مشتریان بزرگ و پابرجای گروه کارخانه جات گل نمک شرکت های حفاری هستند که به دلیل کیفیت بالا و سرعت قابل ملاحظه در تحویل سفارش به مشتری در محل همواره متقاضی استفاده از چند سایز از دانه بندی محصولات ما به ویژه نمک شکری (مش 110) بوده و هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5
کارخانه: گرمسار

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

قیمت:تماس بگیرید و از قیمت ما مطمئن شوید! سفارش دهید! مقایسه کنید

آگهی دهنده خدمات و محصولات خود را با 0% تخفیف ارائه می دهد.


نمک خوراکی، نمک صنعتی، نمک تصفیه، فروش نمک صنعتی، فروش نمک خوراکی، سنگ نمک، نمک نخودی، نمک شیلاتی، نمک شکری، نمک صدفی، نمک پودری، نمک نرم صنعتی، نمک جاده، نمک حفاری، نمک میکس، salt، ملح طعام

تهران / تهران مرکز / اسکندری     مواد شیمیایی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط
ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی نمک خوراکی ، نمک صنعتی ، نمک جاده ، نمک حفاری

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

مواد شیمیایی جدیدترین حراجی ها

جدیدترین حراجی ها مواد شیمیایی

رفتن به بالا