این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

سکوبندی و کابینت آزمایشگاه به آزماسکوسامان تماس بگیرید
میزهای ضد لرزش (میز ترازو ) تماس بگیرید

میزهای ضد لرزش (میز ترازو )

%0
  • تهران حومه
تجهیزات آزمایشگاهی  شرکت به آزماسکوسامان تماس بگیرید
1
اسپری کرایوتراپی(درمان خانگی خال و زگیل تناسلی) 1,550,000 تومان
1
پر فروش‌ترین پد آنتی فریز کرایولیپولیز، بکو(BECO) 65,000 تومان
شوف بالن500cc منتل آزمایشگاهی دیجیتال تماس بگیرید
انکوباتور تماس بگیرید

انکوباتور

%0
  • تهران جنوب
دستگاه آزمایشگاهی آون خلاء تماس بگیرید
ست سرم اچ دی تماس بگیرید

ست سرم اچ دی

%0
  • تبریز

ماساژور صندلی ماشین ویبره دار حرارتی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

قیمت: 680,000 ریال

روش خرید: نقدی و پستی و ...

این وسیله در واقع ماساژور همراه شما می باشد که در مکانها و حالتهای مختلف می توانید از آن استفاده نمایید.از هر فرصتی استفاده کنید و در حین رانندگی براحتی رفع خستگی نمایید.همچنین این وسیله در منزل یا محل کار ، بر روی اکثر صندلیها قابل استفاده می باشد. این ماساژور دارای ۹ روش ماساژ در ۳ ناحیه به همراه ۶ ویبرتور می باشد.

استفاده از این دستگاه در هنگام رانندگی باعث تمدد اعصاب در ترافیک و راه بندان شده و در رانندگی های طولانی مدت به بهبود گردش خون کمک می کند. ماساژ ویبره در ناحیه نشیمنگاه و زیر ران، با قابلیت تنظیم در سه سرعت و سه ریتم مختلف، از بی حس شدن عضلات تحتانی جلوگیری و امکان رانندگی بدون احساس خستگی را فراهم می کند. این دستگاه همچنین نواحی بالا تنه را هم بخوبی ماساژ می دهد. این دستگاه دارای کنترل دستی می باشد و طوری طراحی شده که علاوه بر روی صندلی ماشین در اکثر صندلیها و مبلها قابل استفاده و براحتی قابل حمل باشد زخم فشاری وزخم بستر شایعترین عارضه قابل پیشگیری ناشی از میلوپاتی میباشد. مهمترین فاکتور در تولید زخم فشاری ایسکمی است که در این حالت بافت نرم در بین دو سطح فشرده گردیده و این امر سبب فشاری بیش از فشار پر فوزیون عروقی میشود

برای پیشگیری از ایجاد زخم فشاری عوامل خطر ساز را باید برطرف کرد .تمیز نگه داشتن محل –حذف رطوبت –حذف اصطکاک وکنترل واصلاح فشار بستر از مهمترین عوامل هم در زمینه پیشگیری و هم در زمینه درمان میباشد. روشهایی که برای اصلاح الگوی توزیع فشار در بستر بیماران مطرح میشود اکثرا بر مبنای تئوری کاهش فشار بستر است که در نتیجه منجر به بهبود پر فوزیونبستر مویرگی میگردد. یکی از روشهای پیشرفته ای که بر اساس این نظریه ارائه گردیده است استفاده از رینگ چند منظوره ویبره دار فعال الکترونیکی مورد استفاده در زخم بستر و هدف اصلی پیشگیری و درمان زخم فشاری در جانبازان. این امر به دلیل گردش خون بالا در برداشت فشار مداوم از روی نواحی تحت فشار بدن در بیماران بستری و زخم فشاری و…موثر میباشد و همچنین جهت جلوگیری از خواب رفتن در هنگام رانندگی قابل استفاده میباشد.


برای سفارش بر روی لینک زیر کلیک کنید

http://www.buymahsol.com/market.aspx?rgm=mara123&p_id=1711


ماساژور صندلی ماشین ویبره دار حرارتی



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا