این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش خصوصی شنا تماس بگیرید

آموزش خصوصی شنا

%0
  • تهران تهران غرب
تدریس خصوصی ویولن و کمانچه تماس بگیرید

تدریس خصوصی ویولن و کمانچه

%0
  • تهران تهران غرب
آموزش دوچرخه سواری تماس بگیرید

آموزش دوچرخه سواری

%0
  • تهران تهران غرب
معرفی رشته های گروه بهداشت و ایمنی تماس بگیرید

معرفی رشته های گروه بهداشت و ایمنی

%0
  • اصفهان اصفهان

جدیدترین آگهی تدریس خصوصی

تدریس خصوصی انگلیسی آنلاین تماس بگیرید
اموزش حسابداری تماس بگیرید

اموزش حسابداری

%0
  • تهران مرکز
تدریس خصوصی ماساژ 0 تومان

تدریس خصوصی ماساژ

%0
  • تهران مرکز

دورهای آموزش ادیوس آکادمی فلورانس

در استان تهران تهران مرکز, | تدریس خصوصی

استودیو فلورانس تخصصی ترین مرکز تهیه و تولید برنامه های نرم افزار ادیوس در ایران و اروپا افتخار دارد تا گنجینه هایی از اموزش های تخصصی خود را که برای اولین بار در کشور به سبک ماژو ورک می باشد ارایه دهد .
اگر از کلاس های خصوصی که نتواسته نیاز شما را برطف کند خسته شدید یا اینکه مایل به شرکت در این کلاس های آزمایشی نیستید استودیو فلورانس با تشکیل دوره های آموزش رسمی آکادمیک ادیوس این فرصت را برای شما با مدرک معتبر بین المللی فراهم می سازد .
کلیه آموزش های ما مطابق با استاندارد های تدوین کشور آلمان برنامه ریزی شده و در شهر های تهران و اردبیل در دوره های آکادمیک در آموزشگاه های خود این کلاس ها را برگزار می کند .
این آموزش ها و سطح کیفی آن در هیچ جای ایران توسط هیچ شخص و گروهی قابل ارایه نمی باشد و استودیو فلورانس مبتکر این طرح های آموزشی ادیوس می باشد .
با شرکت در این دوره ها به یک استاد همه فن حریف تبدیل شده و نرم افزار ادیوس را همانند یک متخصص یاد خواهید گرفت و از این آموزش های برای ایجاد بازار کار استفاده خواهید کرد .
در این آموزش ها با علاوه بر خود نرم افزار شما را با اصول تدوین و میکس فلیم های عروسی آشنا می کنیم و یاد می دهیم چگونه با مشتری و سفارش دهنده خود بر خورد داشته باشید . قابل توجه فیلمبرداران
در کنار این آموزش ها شما با نحوه طراحی ویدوی کلیپ و تزر های تبلیغاتی با استفاده قدرت و ایده های برتر استودیو فلورانس نرم افزار را تخصصی فرا خواهید گرفت .

اصول آموزش و مدرک معتبر بین المللی زیر نظر استودیو ای تی وی آلمان برای شما انجام می پذیرد .

اداعای ما نمونه کارهای ماست
اطلاعات بیشتر
www.florances.tv
www.linasoft.ir


آموزش خصوصی ، آموزش ادیوس ، آموزش های اکادمی فلورانس ، آموزش حرفه های ادیوس ، آموزش های میکس ادیوس ، اموزش کل سازی با ادیوس ، آموزش تدوین حرفه های ، آموزش ادیوس با مدرک بین المللی ، آموزش های میکس ، آموزش کلیپ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا