این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ آریانا گروپ تماس بگیرید

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ آریانا گروپ

%0
  • تهران تهران جنوب

جدیدترین آگهی فروش نرم افزار

نرم افزار ویرایش عکس تماس بگیرید

نرم افزار ویرایش عکس

%50
  • تهران شرق
نرم افزار مدیریت شرکت بازرگانی ایرانی تماس بگیرید
نرم افزار خانه کودک تماس بگیرید

نرم افزار خانه کودک

%0
  • رشت
نرم افزار مدیریت دامپزشکی تماس بگیرید
نرم افزار تولید بارکد کارا تماس بگیرید
نرم افزار حسابداری پارسیان تماس بگیرید

نرم افزار حسابداری پارسیان

%30
  • اصفهان

دانلود جدیدترین نسخه های آنتی ویروس NOD32 Antivirus

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش نرم افزار

دریافت جدیدترین نسخه های نرم افزار امنیتی آنتی ویروس ESET NOD32 در وب سایت مای دانلود NOD32 آنتی ویروسی فوق العاده قدرتمند و یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های دنیا محصولی از کمپانی ESET می باشد که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از ورود ویروس ها و جاسوس افزارها به سیستم شما را می کند. از ویژگی های شگفت انگیز این آنتی ویروس که همه ی شما با آن آشنا هستید بلوک کردن نرم افزارهای موجود در سیستم و ویژگی های آن در صورت مخرب بودن است. آنتی ویروس ESET NOD32 امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. آنتی ویروس NOD32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی
دانلود آنتی ویروس NOD32 Antivirus
آنتی ویروس NOD32 در واقع برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است. آنتی ویروس Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی و تشخیص امضاء کار می کند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن به روز رسانی می کند.
آدرس : http://mydownload.me
آدرس : http://mydownload.me/tag/nod32/
آدرس : http://mydownload.me/category/software/security/


آنتی ویروس ، دانلود آنتی ویروس ، آنتی ویروس رایگان ، NOD32 ، آنتی ویروس NOD32 ، آنتی ویروس رایگان NOD32


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا