کنترل کیفی قطعات صنعتی به روش بینایی ماشین و هوش مصنوعی

در ، تبریز, بازار | اتوماسیون صنعتی

کنترل کیفی قطعات صنعتی به روش بینایی ماشین و هوش مصنوعی


در سیستم‌های موجود محصولات به صورت دستی بازرسی می شوند تا عیوب شناسایی شوند. با این حال، روش موجود کارآمد یا دقیق نیست. به همین دلیل محصولات به دلیل کیفیت پایین در معرض خطر رد شدن است. این می تواند منجر به افزایش هزینه تولید شود. در شرایط صنعتی کنونی رقابت بسیار زیادی در صنعت تولید وجود دارد، بنابراین حفظ یک فرآیند بازرسی با کیفیت بالا برای مقابله با رقابت ضروری است. این مهم را می توان با کمک فن آوری های پیشرفته مانند بینایی ماشین به دست آورد.
در این فناوری یعنی سیستم کنترل کیفی قطعات صنعتی، از روش بازرسی غیر تماسی استفاده می شود. در مقایسه با فناوری موجود، این فناوری کارایی و دقت را بهبود بخشیده است، در حالی که زمان کمتری را مصرف می کند. بنابراین، به صنایع اجازه می دهد تا با محیط رقابتی فعلی همگام شوند. جنبه های کلیدی کنترل کیفیت صنعتی شامل تنظیم و رعایت استانداردهای کیفیت خاص، بازرسی و آزمایش دقیق مواد اولیه، اجزاء و محصولات نهایی و اجرای اقدامات اصلاحی در صورت شناسایی انحرافات، از این استانداردها است.
روش کار سیستم کنترل کیفی قطعات صنعتی :
دوربین صنعتی:
از دوربین های صنعتی برای ابعاد برداری و کنترل قطعات عمودی استفاده می‌شود.
پروفایلر:
برای اندازه گیری ضخامت قطعات از پروفایلر استفاده می‌شود. سیستم‌های بینایی ماشین‌های معمولی برای بازرسی وجود یا عدم وجود رزوه‌ها استفاده می‌شوند و در تعیین قطر گام‌ها و سایر شاخص‌ها بهبود یافته‌اند. با این حال، آنها هنوز به اندازه روش اندازه گیری تماس بسیار کندتر قابل اعتماد هستند، و بنابراین در برنامه هایی که به سرعت بالاتری نیاز دارند استفاده محدودی داشته باشند.
اگر قطعه با تلورانس‌ها و محدودیت‌های تعیین‌شده مطابقت نداشته باشند، نتیجه آن می‌تواند خرابی اتصال، نشت مایع، ناهماهنگی، لرزش، و انواع دیگر مشکلات عملکردی باشد که برخی از آنها نامحسوس و به سختی قابل تشخیص هستند.
شرکت بینا صنعت ویرا پیشرو در حوزه هوش مصنوعی و بینایی ماشین صنعتی در کشور آماده ساخت دستگاه های کنترل کیفی قطعات صنعتی به روش بینایی ماشین و هوش مصنوعی برای کارخانجات صنعتی می باشد.


کنترل کیفی ، بازرسی ، صنعتی ، قطعات

  • بهین گستر بینا صنعت ویرا
  • همه آگهی های بهین گستر بینا صنعت ویرا
  • قیمت: تماس بگیرید
  • آذربایجان شرقی، شهر تبریز شهرک فناوری خودرو
  • 1403/08/02

جستجوی عبارات مرتبط
ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی کنترل کیفی قطعات صنعتی به روش بینایی ماشین و هوش مصنوعی

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

آگهی های مرتبط

ساخت سریع قطعات لاستیکی پلاستیکی و شفاف در تیراژ کم تماس بگیرید
اعطای نمایندگی فروش قطعات و لوازم جلوبندی خودرو 0 تومان

اعطای نمایندگی فروش قطعات و لوازم جلوبندی خودرو

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
 فروش انواع گیج های بازرسی جوش تماس بگیرید

فروش انواع گیج های بازرسی جوش

%0
  • اصفهان اصفهان
دستگاه ابعاد برداری صنعتی تماس بگیرید

دستگاه ابعاد برداری صنعتی

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
فروش پنجره دوجداره upvc تماس بگیرید

فروش پنجره دوجداره upvc

%0
  • تهران تهران شمال
راکت بازرسی بدنی 0 تومان

راکت بازرسی بدنی

%0
  • اصفهان اصفهان

اتوماسیون صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

رفتن به بالا