نمایندگی فروش سوئیچ اترنت صنعتی 8 پورت موگزا

در استان قزوین، قزوین, | آگهی های خدمات برق صنعتی

- کد فنی: EDS-208A
سوئیچ های اترنت صنعتی 8 پورت سری EDS-208A از استاندارد IEEE 802.3، IEEE 802.3u/x، 10/100 full/half-duplex و MDI/MDI-X auto-sensing پشتیبانی میکنند. سری EDS-208A دارای ورودی های برق اضافی 12/24/48 VDC (9.6 تا 60 VDC) است که می تواند به طور همزمان به منابع برق مستقیم DC متصل شود.

سوئیچ صنعتی EDS-208A برای محیط های صنعتی خشن مانند پروژه های دریانوردی (DNV/GL/LR/ABS/NK)، ریلی، بزرگراه ها یا پروژه های موبایل (EN 50121-4/NEMA TS2/e-Mark) یا مکان هایی با شرایط کاری خطرناک (Class I Div. 2, ATEX Zone 2) که با استانداردهای FCC، UL یا CE مطابقت دارند، طراحی شده است.

این سری از سوئیچ ها با محدوده دمای کاری استاندارد 10- تا 60 درجه سانتیگراد یا با دمای کاری گسترده 40- تا 75 درجه سانتی گراد ( سری T) ارائه شده اند.

همه مدل ها تحت یک تست سوختگی 100% ( یا همان 100% burn-in test) قرار می گیرند تا این اطمینان حاصل شود که توانایی کار کردن در محیط های صنعتی سخت و ویژه را دارند.

علاوه بر این سوییچ صنعتی EDS-208A موگزا دارای سوئیچ DIP برای فعال/ غیر فعال کردن حفاظت در برابر broadcast storm هستند که این سوئیچ را به گزینه مناسبی برای استفاده در کاربردهای صنعتی فراهم میکند.


نمایندگی MOXZ، سوئیچ 8 پورت، سوئیچ اترنت، سوئیچ اترنت صنعتی، سوئیچ شبکه صنعتی، نمایندگی موگزا،

  • ابراهیم حاجی نورمحمدی
  • همه آگهی های ابراهیم حاجی نورمحمدی
  • قیمت: تماس بگیرید
  • قزوین، خیابان نادری شمالی، نبش کوچه شیرخورشیدی، پلاک ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴
  • 1403/06/26

جستجوی عبارات مرتبط
ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی نمایندگی فروش سوئیچ اترنت صنعتی 8 پورت موگزا

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

جدیدترین آگهی برق صنعتی

1
تیک تولید کننده سینی کابل گالوانیزه تماس بگیرید
الکتریکی و برقکار ولنجک و زعفرانیه تماس بگیرید

الکتریکی و برقکار ولنجک و زعفرانیه

%0
  • تهران شمال
خرید سیلیکاژل و رطوبت گیر آبی – نارجی - سفید تماس بگیرید
تعمیر اینورتر گودوی 0 تومان

تعمیر اینورتر گودوی

%0
  • تهران مرکز
رفتن به بالا