این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

قیمت فروش سنگ لاشه سنگ مالون دماوند 0 تومان

قیمت فروش سنگ لاشه سنگ مالون دماوند

%0
  • تهران تهران شمال

خدمات ملکی در همین محل

جدیدترین آگهی خدمات ملکی

خرید مستقیم سنگ ساختمانی از کارخانه

در تهران مرکز, انقلاب | آگهی های خدمات ملکی

اصفهان سنگ بزرگترین تولید و عرضه کننده مستقیم سنگ تروارتن طرق در ایران و مرکز خرید سنگ نما و مرجع فروش و قیمت گذاری سنگ های ساختمانی با شماره تلفن »09130000627-03191010627 می باشد. ارسال سنگ به سراسر کشور از 1 تا 15 تیر برای خریداران نقدی سنگ برای اطلاع از شرایط تماس بگیرید.
بهترین سنگ های تراورتن عسلی، سنگ تراورتن کرم روشن، سنگ تراورتن سفید، وسنگ شکلاتی، انواع سنگ نمای رومی بهترین سنگ نمای رومی ( سنگ تراورتن طرق ) را از اصفهان سنگ با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید.
اصفهان سنگ یکی از بزرگترین کارخانجات سنگبری کشور طرح فروش ویژه سنگ های ساختمانی را با شرایط جدید و ویژه به صورت محدود آغاز کرده است. شما میتوانید انواع سنگ های ساختمانی را با بهترین قیمت از این مجموعه خریداری نمایید.
طرح ویژه خرید سنگ با ارسال رایگان از یکم تیر ماه برای خرید سنگ بالای متراژ 250 متر اجرا می شود . این طرح برای خرید اقساطی سنگ اجرا نمیشود و در فروش نقدی شما میتوانید انواع سنگ تراورتن نما ، سنگ تراورتن طرق، سنگ تراورتن کرم روشن و سنگ تراورتن طرق را به صورت مستقیم از اصفهان سنگ خریداری نمایید و هر جای ایران سنگ خود را تحویل بگیرید با این تفاوت که هزینه حمل و نقل برای شما رایگان خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال رایگان سنگ می توانید تماس بگیرید.


خرید سنگ ساختمانی، قیمت سنگ نما، خرید سنگ نما، خرید سنگ از کارخانه ، قیمت روز سنگ های ساختمانی ، بهترین سنگ نما ، خرید سنگ نقد و اقساط

تهران / تهران مرکز / انقلاب     خدمات ملکی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا