این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات صنعتی در همین محل

ایران کد

در کرمانشاه, مهرشهر | خدمات صنعتی

ایران‌کد، نظام ملی طبقه‌بندی و شماره‌گذاری کالا و خدمات در ایران است که به عنوان زبان مشترک یا استانداردی فراگیر برای شناسایی و تبادل اطلاعات کالا در سطح سازمان‌های گوناگون عمل می‌کند.

ایران‌کد در سال ۱۳۸۵ توسط مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران با همکاری سازمان‌های مختلف دولتی و خصوصی تدوین و اجرا شد. این سازمان با هدف تولید زبانی ساده و مدیریت بهتر اقلام، افزایش سرعت و امنیت در تبادل کالا ها و کمک به ایجاد اطلاع رسانی یکپارچه در سطح ملی ایجاد شده است.

ایرانکد براساس اصول علمی طبقه بندی و توصیف کالا می باشد که هدف اصلی این مجموعه شناسایی و دسته بندی کالا ها براساس ویژگی آنها می باشد.


ایرانکد، جی اس وان، ایران کد کرمانشاه، اندیشه نگار غرب، ایران کد، شناسه کالا و خدمات، بارکد محصول، ثبت نام ایرانکد، نمایندگی ایران کد، تمدید اشتراک ایرانکد، شناسه اختصاصی خدمت، شناسه اختصاصی کالا، شناسه عمومی خد


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا