این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

دامداری در همین محل

جدیدترین آگهی دامداری

فروش جوجه مرغ گوشتی نژادهای راس، پلاس، کاب و آرین با ارسال به سراسر کشور

در تهران غرب, اشرفی اصفهانی | دامداری

فروش جوجه مرغ گوشتی از نژادهای معتبر راس، پلاس، کاب و آرین با تضمین سلامت و کمترین تلفات جابجایی. جوجه‌های واکسینه‌شده راس با امکان ارسال به تمام نقاط ایران موجود است. جوجه‌های گوشتی کاب در جعبه‌های مخصوص حمل جوجه‌ها بارگیری می‌شوند تا در بهترین حالت به دست شما برسند. حداقل سفارش برای جوجه‌های پلاس یک کارتن شامل 100 عدد می‌باشد.
ما بهترین کیفیت جوجه‌های یک روزه را با تضمین ارائه می‌دهیم. فروش مستقیم و بدون واسطه جوجه‌های گوشتی از کارخانه جوجه‌کشی ما انجام می‌شود. تمامی مراحل جوجه‌کشی تحت نظارت کارشناسان خبره طیور صورت می‌گیرد تا جوجه‌های عرضه‌شده از بهترین کیفیت و وزن‌گیری مناسب در دوره پرورش برخوردار باشند.
بارگیری مستقیم از کارخانه جوجه‌کشی و ارسال به هر نقطه از کشور انجام می‌پذیرد. جوجه‌های پرورشی ما از نظر ژنتیکی دارای صفات مطلوب و خالص هستند. تضمین سلامت جوجه‌ها با پایین‌ترین میزان تلفات حین جابجایی یکی از تعهدات اصلی ماست. همچنین، مشاوره و پشتیبانی رایگان پس از خرید و ارسال جوجه‌ها به شما ارائه می‌شود.
برای اطلاعات بیشتر و خرید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات بی‌نظیر ما بهره‌مند شوید.


فروش جوجه گوشتی، فروش جوجه گوشتی یکروزه ، فروش جوجه گوشتی راس، قیمت جوجه گوشتی، جوجه گوشتی یکروزه ،

تهران / تهران غرب / اشرفی اصفهانی     دامداری در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا