این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آب و فاضلاب در همین محل

کارخانه پمپ توحید-پمپ سازی توحید-گروه تولیدی اردیبهشت

در تهران جنوب, بهارستان | آب و فاضلاب

پمپ سازی توحید-پمپ سازی باران- پمپ سازی زنیت-با نام تجاری گروه تولیدی اردیبهشت پمپ-تولید کننده و ارائه کننده انواع پمپ آب کشاورزی و خانگی آماده خدمات رسانی به شما دوستان گرامی و پشتیبانی از پروژه های ملی صنعت آب کشور می‌باشد.

برای دریافت عاملیت و نمایندگی فروش محصولات تولیدی گروه اردیبهشت پمپ با برندهای تجاری کفکش باران - کفکش توحید - لجنکش باران - لجنکش توحید - لجنکش زنیت - پمپ ساختمانی توحید پمپ میتوانید با شماره های دفتر مرکزی که واقع خیابان سعدی جنوبی تهران می‌باشد تمایچس حاصل فرمایید

۰۲۱-۳۶۶۱۲۰۲۶
۰۲۱-۳۶۶۱۱۰۳۳
۰۲۱-۳۶۶۱۱۲۴۶

گروه اردیبهشت با کادری مجرب متعهد است از مشاوره تا خدمات پس از فروش در کنار شما دوستان عزیز باشد.


برای بخش صنعت تصفیه خانه های کشور استفاده از پمپ لجنکش توحید را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. اگر در این زمینه فعالیت دارین حتما شمارو به بهره گیری ازین پمپ خاص و منحصر به فرد دعوت می‌نماییم. که جزو برترین و با کیفیت ترین پمپ های لجنکش ایرانی می‌باشد.

برای برداشت آب از رودخانه و چاه برای انواع آبیاری در بخش کشاورزی و باغات کشور پمپ کفکش توحید را به شما پیشنهاد میکنیم که در حال حاضر مصرف‌کننده گان این پمپ رضایت بسیار بالایی از طول عمر و کار کرد و حجم بالای آبدهی این مدل از کفکش دارند.

برای راه اندازی سیستم آتش نشانی و تقویت فشار آب ساختمانی شما قطعا استفاده کردن از پمپ های ساختمانی توحید را پیشنهاد داریم. که دارای یک سال ضمانت تعویض بدون قید و شرط می‌باشد و یکی از با کیفیت ترین پمپ های افزایش فشار موجود در بازار ایران است.

کارخانه پمپ توحید و خط تولیدی محصولات توحید پمپ در شهرک بزرگ صنعتی شمس آباد واقع می‌باشد و فروشگاه و دفتر مرکزی در خیابان سعدی جنوبی تهران پذیرای شما دوستان گرامیست.

۰۲۱-۳۶۶۱۲۰۲۶
۰۲۱-۳۶۶۱۱۲۴۶


تمام محصولات برند باران با موتور سه فاز و به صورت صنعتی تولید و عرضه میشوند. در حال حاضر برند باران پمپ جایگاه بسیاااار خاصی را در بین مصرف‌کننده های خود و نمایندگان فروش این محصول کسب کرده که این نشانگر کیفیت بسیار بالای این محصول می‌باشد . از کفکش های سه فاز ایرانی باران پمپ در انواع آبیاری،برداشت آب از رودخانه ها و در بسیاری از مواقع در لایروبی چاه های آب استفاده میشود.
پوسته کفکش باران از جنس فولاد ، پروانه ها و کاسه های پمپ از جنس چدن داکتیل می‌باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد. سیم پیچی کفکش باران از نوع شناوری می‌باشد و با آب خنک می‌شود. پمپ باران به صورت کفگردی تولید میشود که برای بخش کشاورزی و صنعتی بسیار مناسب می‌باشد. کفکش باران با خروجی های ۲،۳،۴،۶ اینچ و در ارتفاعات مختلف تولید و به بازار عرضه میگردد. به راستی که این پمپ با کیفیت ترین کفکش سه فاز صنعتی موجود در بازار ایران میباشد.

لجنکش های برند زنیت به طور اکونومی و با قیمت بسیار تجاری توسط گروه اردیبهشت پمپ تولید و عرضه میشوند که در کنار کیفیت بالا و خدمات مثال زدنی، هدف حمایت از مصرف‌کننده داخلی را دنبال مینماید.

۰۲۱-۳۶۶۱۲۰۲۶
۰۲۱-۳۶۶۱۱۰۳۳
۰۲۱-۳۶۶۱۱۲۴۶


کارخانه پمپ توحید، تولید کننده پمپ توحید، تولید کننده پمپ لجنکش توحید، پمپ آب توحید، ،

تهران / تهران جنوب / بهارستان     آب و فاضلاب در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا