موتور برق لانسین اینورتر 2300 همراه همیشگی شما

در ، اصفهان, الیادران | ماشین آلات

این کوچولوی دوست داشتنی با موتور برق کیفی با سیم پیچ تمام مس است که، برق ثابتی با توان 2.3 کیلووات تولید می کند و برای شما لحظات خوشی را رقم خواهد زد.
موتور برق لانسین اینورتر GR2300is، موتور برق بنزینی بی صدا با یک عدد پورت خروجی 230 ولت ثابت AC با آمپر 10.35 استیبل می باشد. فرکانس 50 هرتز، سیم پیچ تمام مس، توان دائم 1.8 کیلووات از دیگر مشخصات موتور برق بی صدا لانسین GR2300is است. موتور برق کیفی لانسین 2300is، با وزن 16.5 کیلوگرم، به راحتی قابل حمل می باشد.
این موتور برق به دلیل وزن سبک(16.5 کیلوگرم) قابل حمل و خوش دست برای باغ و ویلا، مسافرت می باشد. موتور برق GR2300iS لانسین سایلنت، به دلیل داشتن کاور و برد اینورتر، کمترین میزان صدا(63 دسی بل) را دارد. تکنولوژی اینورتر علاوه بر تولید برق ثابت، کم کردن میزان صدا و لرزش، سرعت چرخش دور موتور را نیز تنظیم می کند.
قیمت موتور برق لانسین 2300 اینورتر، با توجه به برند عالی و با کیفیت Loncin و بهترین نوع سیم پیچی دینام با برق با برد اینورتر و برقی با ولتاژ و فرکانس ثابت به علاوه گارانتی 2 ساله معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش، قیمت بسیار مناسبی می باشد. تنها کافی است با برداشتن گوشی تلفن از کارشناسان فروش بازرگانی اعتصامی شرایط خرید این محصول را جویا شوید.
تلفن: 09137833685


موتور برق، بازرگانی اعتصامی، برند لانسین ، موتوربرق اینورتری

  • پویا دیزل
  • همه آگهی های پویا دیزل
  • قیمت: تماس بگیرید
  • کنارگذر اتوبان خرازی، بین کوچه ۷۵ و ۷۷ بازرگانی اعتصامی
  • 1403/04/11

جستجوی عبارات مرتبط
ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی موتور برق لانسین اینورتر 2300 همراه همیشگی شما

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

آگهی های مرتبط

موتور برق 6 کیلووات دیزلی کاما تماس بگیرید

موتور برق 6 کیلووات دیزلی کاما

%0
  • البرز هشتگرد
موتور برق 8 کیلووات بنزینی دارای استارت اتومات تماس بگیرید
ساخت انواع قالب نیوجرسی بزرگراهی 0 تومان

ساخت انواع قالب نیوجرسی بزرگراهی

%0
  • تهران تهران مرکز
تعمیرات ماشین الات چوب و mdf 0 تومان

تعمیرات ماشین الات چوب و mdf

%0
  • تهران تهران شمال
ژنراتور 100 کاوا گاز سوز دیزل ژنراتور تماس بگیرید

ماشین آلات در همین محل

جدیدترین آگهی ماشین آلات

رفتن به بالا