کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی با بهترین قیمت

در ، تهران مرکز, اسکندری | آگهی های دکوراسیون داخلی

پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی در سبک های مختلف زیر در فروشگاه طراحی دکوراسیون داخلی رونیا به عرضه می رسد.
1.پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی سبک کلاسیک: این سبک از پوسترها که فروش بالایی را هم از آن خود کرده اند طرفداران زیادی دارند و بیشتر برای پوشش دیوارها در محیط هایی که دکور کلاسیک دارند مورد استفاده قرار می گیرند.
2.پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی سبک مدرن: این سبک از پوسترهای دیواری هم برای استفاده در منازل و هم برای استفاده در محیط های کاری مناسب هستند که در طرح و رنگ های متنوع و جذاب به تولید می رسند و انتخاب خوبی برای پوشاندن دیوارها به شمار می آیند.
3.پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی سبک لوکس و لاکچری: اگر نشیمن و سالن پذیرایی منزل یا حتی محل کارتان لوکس و لاکچری است، برای پوشش دیوارهای آن می توانید از پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی سبک لوکس و لاکچری استفاده کنید؛ این سبک از پوسترها در متنوع ترین طرح و رنگ ها وجود دارند که با قیمت بالایی نیز به عرضه می رسند.
4.پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی سبک هنری: اگر از طرفداران هنر هستید و به آن علاقه می ورزید، می توانید برای پوشش دیوار سالن پذیرایی منزل خود از پوستر دیواری با سبک هنری استفاده کنید؛ این نوع پوسترهای سه بعدی، این روزها انتخاب بیشتر افراد جوان هستند و حال و هوای خانه ها را به بهترین شکل دگرگون می سازند.
5.پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی سبک اسپرت: امروزه بیشتر افراد به خصوص جوانترها برای پوشاندن دیوارهای سالن پذیرایی خود از پوستر دیواری های سه بعدی با سبک اسپرت استفاده می کنند که این نمونه از پوسترها در طیف گسترده ای از طرح و رنگ های متنوع وجود دارند.
نصب پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی چگونه است؟
برای نصب پوستر باید به شما بگوییم که این کار حتما باید توسط نصابان حرفه ای صورت بگیرد؛ در غیر این صورت نتیجه مطلوب به دست نخواهد آمد.
قبل از نصب پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی حتما دیوارهای خود را خالی از هر گونه اشیاء کنید و اگر ناهمواری یا فرورفتگی در دیوارها نی بینید آن ها را صاف کنید و از با تجربه ترین نصاب ها برای نصب پوستر دیواری سه بعدی کمک بگیرید تا به نتیجه دلخواه برسید.


کاغذ دیواری جدید

  • سیاوش قیاسی
  • همه آگهی های سیاوش قیاسی
  • تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7 ( پارکینگ عمومی دارد )
  • 1403/02/12
تهران / تهران مرکز / اسکندری     دکوراسیون در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط
ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی با بهترین قیمت

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

دکوراسیون در همین محل

جدیدترین آگهی دکوراسیون

1
گچبری پیش ساخته در شهریار تماس بگیرید

گچبری پیش ساخته در شهریار

%5
  • تهران غرب
معماری و دکوراسیون پاسارگاد تماس بگیرید
فروش انواع کاغذ دیواری و پارکت در مشهد تماس بگیرید
طراحی واجرای دکوراسیون داخلی تماس بگیرید

طراحی واجرای دکوراسیون داخلی

%0
  • کرمانشاه
1
پله های گرد فلزی شیراز تماس بگیرید

پله های گرد فلزی شیراز

%0
  • شیراز
فروش تایل شیشه ای 25,000 تومان

فروش تایل شیشه ای

%0
  • تهران شرق
فروش  بلوک شیشه ای و فروش تایل شیشه ای تماس بگیرید
رفتن به بالا