این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم التحریر

فروش عمده کیسه ریاضی تماس بگیرید

فروش عمده کیسه ریاضی

%0
  • سمنان
میز نور مهندسی شیدکو با پایه قایقی در 2 سایز 6,820,000 تومان
ست رنگ آمیزی لام 7,600,000 تومان

ست رنگ آمیزی لام

%10
  • تهران غرب
حمام بافت AM+ 15,000,000 تومان

حمام بافت AM+

%10
  • تهران غرب
تیشو فلوت و هات پلیت AM+ 45,000,000 تومان

تیشو فلوت و هات پلیت AM+

%10
  • تهران غرب

دفترهای خوشنویسی

در استان تهران تهران, | خرید و فروش لوازم التحریر

محصولات دوکادفتر در سال ۱۳۴۰ توسط آقای ناصر کرباسیان، در بازار تهران پایه¬گذاری شد. این واحد، فعالیت خود را با تولید و پخش مرکب و خودکار آغاز، و پس از روبه¬رو شدن با اقبال گسترده مخاطبان و تهیه امکانات سخت¬افزاری و نرم¬افزاری، در سال ۱۳۴۵ اقدام به تولید دفاتر مدرسه نمود. با گذشت زمان شرکت توانست با روزآمد کردن ماشین¬آلات، افزودن بر دانش و تخصص پرسنل و ارتباط با نهادها و کانون¬های کیفیت¬بخش در سرتاسر جهان، محصولاتی همپای بهترین تولیدکنندگان بین¬المللی ارائه نماید. اکنون و در دهه پنجم فعالیت، شرکت مفتخر است فرآورده¬هایی همخوان با ذائقه و نیاز شما مصرف¬کنـندگان بزرگـوار، از پیش¬دبستانی تا دانشگاه و محیط¬های اداری و تجاری تولید نماید.
شرکت دوکا با بهره گیری از دستگاه های صحافی و اشتغال زایی بیش از 30 نفر در 3 کارگاه مجزا با تولیـد سالیـانه بیـش از 70 نوع دفتر، جایـگاه خـاصـی در بین تولید کنندگان دفاتر پیدا کرده است.
با عنایت به جایگاه طراحی و نوآوری در محصولات دوکا ، مرکز طراحی دوکا با توجه به نیازها و گرایش های مخاطبان عام و خاص نسبت به طراحی انواع سلایق مرتبط می پردازد و این کار باعث استقبال روز افزون مشتریان محترم شده است.
-دفترهای خوشنویسی دوکا به شرح ذیل می باشد:
دفاتر خوشنویسی 20 برگ کوچک سیمی تذهیب دار خطی
دفاتر خوشنویسی 20 برگ متوسط سیمی تذهیب دار خطی
دفاتر خوشنویسی 20 برگ بزرگ سیمی تذهیب دار خطی
آدرس سایت: www.dokadaftar.ir
تلفن تماس: 20و77642519-021


دفترهای خوشنویسی ، دفترهای خوشنویسی بزرگ ، دفترهای خوشنویسی کوچک ، دفترهای خوشنویسی متوسط ، دفترهای خوشنویسی در جلدهای مختلف ، دفترهای خوشنویسی ، دفترهای خوشنویسی بزرگ ، دفترهای خوشنویسی کوچک ، دفترهای خوشنو


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا