نرم افزارهای آموزشی داتیس
(محصول شرکت آریان افزار رایان داتیس)
برای دیدن نرم افزار های آموزشی به فروشگاه اینترنتی داتیس datissoftware.ir مراجعه فرمایید و با خرید آنلاین از 30% تخفیف بهره مند شوید .
کانال تلگرام :datis_land@
زمان آموزش : 13 ساعت
محتویات بسته : 1DVD
♦ به همراه فایل پروژه های آموزش داده شده
♦ به همراه برنامه نویسی Action Script
♦ همراه با نرم افزار Adobe Flash CC
♦ به همراه آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
♦ آموزش به شیوه مالتی مدیا و به زبان فارسی
آنچه در این مجموعه خواهید آموخت:
فصل اول: آشنایی با محیط نرم افزار Flash CC
1- ایجاد یک سند جدید
2- آشنایی با فضای کاری
3- آشنایی با Stage
4- آشنایی با پنل کتابخانه
5- آشنایی با Timeline و لایه ها
6- شروع کار با لایه ها و فریم ها
7- ساخت پوشه برای لایه ها و افزودن لایه به پوشه ها
8- کاربرد پنل خصوصیات
9- استفاده از پنل ابزارها
10- لغو کارهای انجام شده، پیش نمایش فیلم و تغییر اندازه stage
11- گرفتن پشتیبان از اسناد
12- ذخیره سند به صورت XFL
13- انتشار فایل
فصل دوم: آشنایی با گرافیک در فلش
1- آشنایی با رنگ زمینه و خط دور و استفاده از ابزار مستطیل
2- استفاده از ابزار بیضی، ابزار انتخاب آزاد و تغییر خطوط منحنی شکل
3- تغییر خط دور و زمینه و آشنایی با حالات ترسیم
4- استفاده از ابزار گرادیان
5- افزودن زمینه نقش بیتی و گروه بندی اشیاء
6- استفاده از ابزار منحنی
7- ایجاد شفافیت
8- استفاده از ابزار متن
فصل سوم: کار با سمبل ها
1- ورود اطلاعات از Illustrator
2- آشنایی با انواع سمبل و نحوه ایجاد آنها
3- ورود اطلاعات از فتوشاپ
4- ویرایش و کار با سمبل ها
5- آشنایی با تصاویر نقشه بیتی و برداری
6- جداکردن نمونه از سمبل و تغییر اندازه و موقعیت نمونه ها
7- استفاده از خط کش و خط راهنما
8- تنظیمات رنگ یک سمبل
9- کار با افکت های Blending و صدور فایل با فرمت Bitmap
10- استفاده از فیلترها بر روی سمبل ها
11- کار در فضای سه بعدی
12- آشنایی با مفاهیم Vanishing Point و Perspective Angle
فصل چهارم: مدیریت محتوا و ماسک ها در فلش
1- مدیریت محتویات روی استیج و ترازبندی اشیاء
2- آشنایی با پنل Align
3- ایجاد یک ماسک ساده
4- استفاده از یک متن به عنوان ماسک
5- قرار دادن یک حفره درون یک شیء
6- ماسک بدون لایه ماسک
فصل پنجم: کار متن ها
1- افزودن متن
2- ایجاد متن عمودی و تنظیمات آن
3- افزودن Symbol به متن
4- اضافه کردن لینک به متن
5- کار با متن های ایستا و پویا
فصل ششم: کار با صدا و ویدئو
1- وارد کردن صدا به کتابخانه
2- قرار دادن صدا در Timeline
3- افزودن و بریدن صدا
4- تغییر درجه صدا، حذف فایل صدا و تنظیم کیفیت صدا
5- افزودن صدا به دکمه ها
6- کار با Adobe Media Encoder
7- ویرایش ویدئو در Encoder
8- آشنایی با پنجره Import Video
9- پخش فایل ویدئویی
10- شفافیت در فایل های ویدئو و استفاده از صفحه سبز
فصل هفتم: آشنایی با انیمیشن
1- آشنایی با انیمیشن
2- پویانمایی رایانه ای
3- آشنایی با اصول پویا نمایی
4- متحرک سازی مکان با استفاده از Motion tween
5- متحرک سازی شفافیت و فیلترها
6- متحرک سازی با استفاده از Shape Tween
7- متحرک سازی، تغییر شکل، مسیر و چرخاندن و جهت یابی اشیاء در مسیر
8- تغییر فریم های انیمیشن و ایجاد انیمیشن در Movie Clip
9- ساخت انیمیشن سه بعدی
10- نمایش انیمیشن و تولید تصاویر متوالی
11- تغییر انیمیشن با استفاده از Shape Tween
12- استفاده از نقاط راهنما در متحرک سازی
فصل هشتم: کاربرد Action Script (بخش مقدماتی)
1- ساخت دکمه
2- کپی کردن دکمه ها و جابجایی تصاویر با یکدیگر
3- استفاده از دکمه ها
4- آشنایی با Action Script3
5- آشنایی با پنل Actions
6- ساخت رویداد برای دکمه و ماوس
7- خطایابی کدها و ایجاد فریم های کلیدی مقصد
8- آشنایی با پنل Code Snippets
9- اجرای انیمیشن در مقصد
10- انتقال نمایش به فریم های خاص و نحوه متوقف کردن انیمیشن
11- ساخت دکمه های انیمیشن دار
فصل نهم: کاربرد Action Script (بخش پیشرفته)
1- آشنایی با متغیر ها و انواع داده ها
2- آشنایی با عملگرها و دستورات شرطی و حلقه ها
3- بررسی کلاس ها و گرامر
4- متوقف کردن و تکرار تایم لاین اصلی
5- ایجاد کدی برای دنباله درخشان در اشاره گر
6- ایجاد یک Customizable Tooltip
7- ایجاد ساعت دیجیتالی
8- ایجاد افکت تجزیه کردن تصویر
فصل دهم: کاربرد کامپوننت های رابط کاربری
1- استفاده از کامپوننت Button
2- تغییر تنظیمات کامپوننت
3- استفاده از کامپوننت Color Picker و Checkbox
4- استفاده از کامپوننت Combo Box
5- استفاده از کامپوننت Data Grid و Label
6- استفاده از کامپوننت List و Numeric Stepper
7- استفاده از کامپوننت Radio Button
8- استفاده از کامپوننت Slider و Scroll pane
9- استفاده از کامپوننت Text Area و Text Input
10- استفاده از کامپوننت Tile list و UI Loader و UI Scroll Bar
فصل یازدهم: کنترل محتوای فایل و داده های دینامیک
1- آشنایی با XML
2- استفاده از یک فایل XML در فلش
3- آشنایی با E4X
4- فراخوانی محتوای خارجی
5- استفاده از پنل Code Snippets و تعیین موقعیت محتوای بارگذاری شده
6- حذف محتوای خارجی و کنترل کلیپ های ویدئویی
فصل دوازدهم: انتشار فایل فلش و تنظیمات انتشار
1- اجرای یک فایل فلش
2- انتشار یک فایل فلش بر روی وب و انجام تنظیمات روی آن
3- تشخیص نسخه Flash Player
4- اعمال تنظیمات نمایش
5- انتشار فایل فلش برای موبایل
6- ساخت یک Preloader
آموزش Flash CC ، نرم افزار Adobe Flash CC ، برنامه نویسی Action Script ، آشنایی با گرافیک در فلش ، ورود اطلاعات از Illustrator ، ایجاد یک ماسک ساده ، کار با صدا و ویدئو ، آشنایی با انیمیشن ، انتشار فایل فل