این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

دزدگیر اماکن در اصفهان تماس بگیرید

دزدگیر اماکن در اصفهان

%0
  • اصفهان اصفهان
فروش تایل شیشه ای 25,000 تومان

فروش تایل شیشه ای

%0
  • تهران تهران شرق

اعطای نمایندگی فعال

در استان تهران تهران مرکز, | سرمایه گذار

هو الطیف
شرکت صنایع رباتیک آراد در راستای گسترش فعالیت در تمامی شهرهای کشور شرایط مناسب و ویژه ای را برای نیروهای آموزش و پرورش و همچنین مهندسین رشته های برق، مکانیک،کامپیوتر در نظر دارد تا بتواند در جهت ایجاد یک فعالیت مناسب اقتصادی این علم را روز به روز گسترش دهد.
فعالیت اصلی نمایندگان مذاکره با مسئولین آموزشی کشور در راستای برگزاری کلاسهای رباتیک در سطوح مختلف بوده و بعد از تنظیم قرار داد رباتهای کمک آموزشی را از شرکت دریافت می دارند. قابل ذکر است فایل های آموزشی ویژه مدرسین در بخش مباحث ویژه نمایندگی ها قرار گرفته است. لذا با وجود یک برنامه مدون آموزشی سیستم مدرسین را حمایت نموده تا این کلاسها به بهترین نحو برگزار شده و همچنین باعث رضایت مدیران و مسئولین آموزشی کشور گردد.
دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط در صورت نداشتن کارت پایان خدمت می توانند با شرکت همکاری داشته باشند ولی در 6 ماهه اول کار با آنان قراردادی منعقد نمی گردد.
مراحل اعطای نمایندگی:
علاقه مندان می توانند از طریق شماره 09118579640 مهندس تالیا تماس حاصل نمایند.



اسپمر نرم افزار تبادل لینک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا