این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

CHANEL chance EDP

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم آرایشی و بهداشتی

CHANEL chance EDP
[ ]
35000 تومان www.shopingtunnel.com
________________________________________
در لغت به معنای « خوشبختی » است ودر سال 2003 به بازار آمد . طرز نوشتن Chance و Chanel بسیار شبیه به هم است ، گویی که این دو به خاطر یکدیگر خلق شده اند ! این عطر ، تنها عضو خانوادة Chanel است که شیشة آن به شکل دایره است . برخلاف شیشه های قدیمی که مثل Chanel N5به شکل مستطیل بودند . البته این طراحی تصادفی نیست و دایره بودن شیشة آن نماد " چرخة شانس و خوشبختی " است . هنگام استعمال این عطر ، موجی از طراوت و شادابی بی حد و حصر به همراه عطر گلها ، با یکدیگر طلاقی پیدا می کنند و این موج با ترکیبی تند و شهوانی استمرار می یابد . Chance همچون طوفان ، دریچه ای به سوی ماجراجویی و دنیای ناشناخته می گشاید مانند " لبهای آمادة بوسه "
طراح : Jacques Polge www.shopingtunnel.com

گروه بویایی : رایحه گلها و شکوفه ها
نوع بو : ملایم و شیرین www.shopingtunnel.com

پیشنهاد استفاده : فصل بهار– در میهماتیها و مراسم ویژه www.shopingtunnel.com






لیست تمام کدهای آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ پیشواز ایرانسل ، کدهای پیشواز ایرانسل ، جدیدترین کدهای آهنگ پیشواز ایرانسل ، تمامی کدهای آهنگ پیشواز ، همه ی کدهای آهنگ پیشواز ایرانسل ، کد آهنگ پیشواز غمگین ، رایگا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا