این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

شیرینگ پک دست دوم تماس بگیرید

شیرینگ پک دست دوم

%0
  • تهران تهران جنوب
پک های خورشیدی عشایری و شارژر خورشیدی موبایل تماس بگیرید
 ماساژ در محل 200,000 تومان

ماساژ در محل

%70
  • تهران تهران شمال
1
تولید و پخش انواع بلوک سبک وسنگین ساختمانی تماس بگیرید

تولید و پخش انواع بلوک سبک وسنگین ساختمانی

%0
  • تهران تهران حومه
1
پر فروش‌ترین پد آنتی فریز کرایولیپولیز، بکو(BECO) 65,000 تومان
فروش دستگاه کرایولیپولیز (لاغری)در شیراز تماس بگیرید
ژل خالص کرایولیپولیز، کولتک 620,000 تومان

ژل خالص کرایولیپولیز، کولتک

%0
  • تهران تهران غرب

جدیدترین آگهی زیبایی و بهداشت

پک لاغری مهزل+تخفیف ویژه نوروز

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

پک لاغری مهزل
پک لاغری مهزل (مُهَزِّل = لاغر کننده)، مجموعه ای است که با هدف کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام طراحی شده و دارای قرص های لاغری، متر، سخنرانی های مرتبط با کاهش وزن و تناسب اندام، آموزش حرکات صحیح ورزشی، نکات کاربردی در طب سنتی، و راهنمای استفاده است که برای اولین بار و به طور اختصاصی، از طریق فروشگاه اینترنتی 5040، به صورت یک بسته کامل در اختیار خریداران عزیز قرار گرفته است.

لازم به ذکر است مصرف همزمان این قرص های لاغری با چای لاغری تیما هیچ اختلالی ایجاد نکرده و شما می توانید برای رسیدن به بازدهی بیشتر، از آنها به طور همزمان استفاده نمایید.


چای لاغری تیما
چای لاغری تیما از جدیدترین محصولات لاغری و تناسب اندام درجهان بوده و جایگزینی مناسب برای رژیم های قدیمی و سخت لاغری می باشد.
استفاده از این چای باعث کاهش میزان جذب قند در سیستم گوارشی بدن می شود، به همین دلیل مقدار کمتری انرژی از غذاهای مصرفی وارد بدن شده و برای جبران این کمبود انرژی، بدن شروع به سوزاندن چربی های ذخیره شده می کند. همین امر مقدار بافت چربی در بدن را کم کرده و وزن بدن کاهش می یابد.
بعلاوه، بعلت وجود ترکیبات گیاهی دیگری که در این چای وجود دارد، استفاده از این چای باعث نشاط آوری، تسکین درد، از بین رفتن نفخ، آرامش بخشی و تنظیم کلسترول خون شده و بعلت وجود آنتی اکسیدان های قوی ، دارای خاصیت جوان سازی پوست بوده و ضد سرطان می باشد.


چای لاغری ، پک لاغری ، کاهش وزن ، کاهش سایز ، مهزل ، پک ، تناسب اندام ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا