این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

برق صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی برق صنعتی

خرید فروش اجاره راه اندازی نصب تعمیرات موتور برق ژنراتور دیزل

در تهران غرب, همت غرب | آگهی های خدمات برق صنعتی

شرکت دیزل ژنراتور حامی
بیش از چهل سال است که این شرکت ‌ در زمینه واردات و صادرات وتولید کوپله انواع دیزل‌ژنراتور و تعمیرات تخصصی فعالیت می‌نماید.
1- عامیلت فروش شرکت آلترناتورسازی(ژنراتورسازی) weg کشور برزیل، که بزرگترین شرکت تولیدکننده مستقل ژنراتور (آلترناتور) در دنیا و بزرگترین تولید کننده ژنراتور در کشور برزیل از KVA 2 الی KVA 2000 می‌باشد.
2- عاملیت فروش موتورهای baudouin کشور چین که تنوع موتورهای تولیدی این شرکت از KVA 39 تا KVA2034 میباشد.
عامل فروش موتورژنراتورهای Cummins کشور انگلستان و چین که تنوع دیزل ژنراتورها از KVA38 تا KVA 2044 می باشد.
6- نماینده فروش شرکت Stamford، سازنده انواع دیزل‌ ژنراتور از KVA 10 تا KVA 1500 با موتورهای MAN، Perkins، Volvo Penta، Deutz ، caterpillar Benz
8- عامل فروش موتورهای صنعتی دیزل VOLVO PENTA و لوازم و قطعات یدکی مربوطه از 100 الی 650 اسب بخار.
9- نماینده فروش شرکت (pramac ) کشور ایتالیا، تولیدکننده موتورژنراتور و موتورپمپ در ظرفیت های بسیار متنوع تا 800 KVA.
10- نماینده فروش آلترناتورهای kailijeli کشور چین تا توان 600KVA . باتوجه به استفاده چندین ساله از این آلترناتورها تجربه نشان داده است که کیفیت آنها در حد آلترناتورهای غربی می باشد.
12- نماینده فروش موتورهای دیزل Koop کشور چین تا توان 30 kw .
13- نماینده فروش موتورژنراتورهای خانگی firman کشور چین در انواع بنزینی و دیزلی تکفاز و سه فاز، با صدا و سوپر بی صدا تا توان 25 kw و موتور جوش.
سازنده انواع منبع سوخت روزانه فولادی در ابعاد مختلف
سازنده انواع کانوپی اتاقک سایلنت انواع موتور ژنراتور
سازنده انواع تابلو برق دیجیتالی امرجنسی (اضطراری )و پارالل ( سنکرون) در توان های مختلف

این شرکت با در اختیار داشتن مهندسین و متخصصین برجسته و با تجربه، آمادگی خود را در ارائه خدمات در زمینه خرید، فروش، مشاوره فنی و راه اندازی سایت های مولد برق به واحدهای صنعتی، تجاری، کشاورزی ، ساختمانی و راهسازی اعلام می دارد. این شرکت با در اختیار داشتن واحد صنعتی مجهز و امکانات به روز دنیا و همچنین مهندسین خبره و تکنسین های با تجربه، نیازهای صنعتی کشور را در بخش کوپله انواع دیزل ژنراتور های صنعتی، دریایی و کشاورزی تأمین می نماید.
کوپله هزاران موتور از نوع دیزلی و گازسوز از توان 15KVA الی 2000KVA طی سالیان فعالیت این مجموعه، بیانگر اعتماد متخصصین و مهندسین دیگر شرکت ها به ما می باشد.
این مجموعه دستگاههای ارائه شده توسط این شرکت را، که از برندهای معروف بین المللی می باشند، از لحاظ تأمین قطعات و ارائه سرویس های دوره ای و رفع عیوب احتمالی پشتیبانی می نماید. مهندسین ما آمادگی تست، نصب و عیب یابی انواع دیزل ژنراتور در اقصی نقاط میهن عزیزمان را دارا می باشد


خرید فروش اجاره راه اندازی نصب تعمیرات موتور برق ژنراتور دیزل

تهران / تهران غرب / همت غرب     برق صنعتی در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا