این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
سالن زیبایی سیونه خچاطوریان(مجیدیه) تماس بگیرید

سالن زیبایی سیونه خچاطوریان(مجیدیه)

%0
  • تهران تهران شرق
1
سالن زیبایی سلنا خچاطوریان(مجیدیه جنوبی) تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

اکستنشن موی طبیعی در گرگان و گنبد و علی آباد 09221101290 تماس بگیرید
1
سالن زیبایی سیونه خچاطوریان(مجیدیه) تماس بگیرید

سالن زیبایی سیونه خچاطوریان(مجیدیه)

%0
  • تهران تهران شرق
1
سالن زیبایی سلنا خچاطوریان(مجیدیه جنوبی) تماس بگیرید

زیبایی و بهداشت در همین محل

جدیدترین آگهی زیبایی و بهداشت

7
خدمات ماساژ در منزل تماس بگیرید

خدمات ماساژ در منزل

%0
  • تهران شمال
ماساژ درمانی 0 تومان

ماساژ درمانی

%0
  • تهران شمال
5
ماساژ در منزل تماس بگیرید

ماساژ در منزل

%0
  • تهران شمال
10
خدمات ماساژ در منزل تهران تماس بگیرید

خدمات ماساژ در منزل تهران

%0
  • تهران مرکز
بافت مو تماس بگیرید

بافت مو

%15
  • تهران شرق

خدمات اکستنشن مو سالن یاسمن بیوتی

در تهران غرب, مرزداران | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

برای اکستنشن کردن موها بدون کمترین میزان آسیب به مو، باید به سالن‌های معتبر مراجعه کرد. تخصص اکستنشن‌کار و میزان تجربه و سابقه او در این زمینه بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که آرایشگر تجربه کافی در این زمینه نداشته و شرایط مو و پوست سر افراد را در نظر نگیرد، اکستنشن مو سبب آسیب و مشکلاتی برای فرد می‌گردد. برای همین حتما برای این کار سالن‌های معتبر را شناسایی کرده و اکستنشن کردن موهای خود را به دست افراد باتجربه بسپارید.
سالن یاسمن بیوتی یکی از سالن‌های زیبایی واقع در شهر تهران است که در چندین لاین زیبایی به طور تخصصی فعالیت دارد. لاین اکستنشن مو، یکی از لاین‌های مهم و تخصصی این مجموعه زیبایی است. برای اکستنشن کردن موهای مشتریان در این مجموعه از بهترین مواد و متریال استفاده می‌شود تا هیچ آسیبی به موهای مشتری وارد نگردد. از سوی دیگر متخصصان سالن شرایط مو و پوست سر افراد را در نظر گرفته و از بهترین تکنیک اکستنشن برای آنها استفاده می‌نمایند. تمام موهای مورد استفاده در سالن یاسمن بیوتی، موهای دستچین‌ شده، طبیعی و یکدست هستند و سبب زیبایی دوچندان موها می‌گردند.

انواع اکستنشن مو در سالن یاسمن بیوتی

در سالن یاسمن بیوتی امکان استفاده از اکستنشن طبیعی و مصنوعی مو وجود دارد. با این حال متخصصان این سالن اکستنشن‌های طبیعی را به مشتریان پیشنهاد می‌کنند تا موهایشان به زیباترین و بهترین شکل ممکن اکستنشن شود. اکستنشن مو مصنوعی به دلیل وزن بیشتر، محدودیت قد داشته و بهترین طول برای آن 22 سانتی متر می‌باشد. در رابطه با مهمترین روش‌های اکستنشن مو در سالن یاسمن بیوتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
-اکستنشن مو با چسب کراتین: در این روش از چسب‌هایی به نام چسب کراتین استفاده می‌شود که کاملا طبیعی و گیاهی هستند. این چسب‌ها بدون رنگ بوده و حاوی مواد شیمیایی نیستند. برای همین سبب ایجاد مشکل برای موهای مشتری نمی‌شوند.
-اکستنشن مو لیزری: در این روش از دستگاه مخصوص برای اکستنشن کردن موها استفاده می‌شود. این روش فاقد مواد اضافی و مضر بوده و مشکلی برای موهای سر ایجاد نمی‌کند. همچنین از آنجایی که در این روش درصد کمی از موهای طبیعی فرد درگیر می‌شوند، دچار آسیب‌دیدگی نمی‌گردند.
-اکستنشن مو میکرولیزر: از دیگر متدهای اکستنشن مو در سالن یاسمن بیوتی که جزو روش‌های جدید هم محسوب می‌شود، باید به اکستنشن میکرولیزر اشاره کرد. میکروها دانه‌های بسیار ریزی هستند که با دستگاه بر روی موها کار می‌شوند. یکی از تفاوت‌های اکستنشن میکرولیزر و اکستنشن لیزری در گرم مو است. در اکستنشن میکرو لیزر گرم مو کمتر بوده و در حدود 0.6 و 0.7 گرم می‌باشد.
-اکستنشن دوخت یا لاینی: در این روش خبری از چسب یا رینگ نبوده و موها با استفاده از نخ مخصوص به موهای طبیعی وصل می‌شوند. اکستنشن لاینی به زمان زیادی احتیاج دارد تا موها به بهترین شکل اکستنشن شوند.
در صورت تمایل به اکستنشن کردن موهای خود در سالن یاسمن بیوتی، میتوانید با شماره‌های مجموعه تماس حاصل کرده و از شرایط، قیمت و سایر موارد اطلاع پیدا نمایید.


اکستنشن مو

تهران / تهران غرب / مرزداران     زیبایی و بهداشت در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا