این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی دامداری

خرید و فروش سگ و گربه در کرمان

در استان کرمان کرمان, | دامداری

مجموعه کرمان پِت، با مدیریت آقای مهران کرمانی، فعالیت خود را از سال 1388 در زمینه های پرورش، واردات و آموزش حیوانات خانگی و خرید و فروش سگ و گربه به شکل حرفه ای و بر مبنای اعتماد سازی و صداقت آغاز کرد.

باشگاه کرمان پِت، زیر نظر نماینده فدراسیون جهانی سگ FCI در ایران با نام IKC و همچنین سازمان جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی می باشد.

کرمان پِت، اولین مجموعه تخصصی خرید و فروش سگ و گربه ثبت شده در ستاد ساماندهی فضای مجازی وزارت ارشاد اسلامی، مرتبط با حیوانات خانگی در استان کرمان می باشد، که در حال حاضر وب سایت و پیج اینستاگرام ما در وزارت ارشاد ثبت و قابل استعلام می باشد که این امر موجب اطمینان خاطر شما در زمان خرید های غیرحضوری می گردد.

ما افتخار داریم تا به عنوان وارد کننده بدون واسطه در استان کرمان، کلیه نژاد های مورد نظر شما را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به شما ارایه دهد.

برای خرید سگ و گربه با ما تماس بگیرید و از سایت ما دیدن کنید

09133874676
09365590109
www.kermanpets.ir


فروش سگ در کرمان، خرید سگ در کرمان، فروش گربه در کرمان، خرید گربه در کرمان، سگ ژرمن کرمان، توله پامرانین در کرمان، شیتزو عروسکی کرمان، ژرمن شپرد کرمان، پودل در کرمان، خرید سگ عروسکی در کرمان، سگ جیبی کرمان،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا