این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

متیلن بلو مرک کد ۱۱۵۹۴۳

در تهران مرکز, انقلاب | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

متیل تیونینیوم کلرید یا متیلن بلو یک ترکیب شیمیایی آروماتیک هتروسیکلیک با فرمول شیمیایی C16H18N3SCl با شکل ظاهری پودری است. البته نوع مایع این محصول نیز موجود میباشد.
این ماده اغلب در زمان تخم گذاری ماهی ها جهت جلوگیری از آسیب رساندن آلودگی باکتری ها به تخم ها به آب افزوده می شود. Methylene blue در پزشکی برای درمان عفونت های تبخال، سنگ کلیه ، و آلزایمر و موارد دیگر کاربرد دارد.

این ترکیب شیمیایی پرکاربرد در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند که از مهمترین آنها می‌توان دارو برای درمان برخی بیماری‌های انسانی و حوزه حیوانات بویژه آکواریوم اشاره کرد. همچنین نباید فراموش کنیم که در صنایع کاغذسازی و نساجی نیز بعنوان نوعی از رنگ کاربرد زیادی پیدا کرده است. در زیست شناسی متیلن آبی به عنوان رنگی برای تعدادی از روش های متفاوت رنگ آمیزی نظیر رنگ رایت و رنگ جنر استفاده می شود . همچنین به عنوان یک عامل رنگ و یا رنگ آمیزی را به مایعات خاص بدن و بافت ها در حین عمل جراحی و یا بر روی اشعه ایکس یا سایر آزمون های تشخیصی برای مشاهده آسان تر استفاده می شود.


متیلن بلو مرک کد ۱۱۵۹۴۳،

تهران / تهران مرکز / انقلاب     تجهیزات پزشکی در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا