این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
آگهی رایگان تماس بگیرید

آگهی رایگان

%30
  • تهران تهران مرکز
1
فروش مادربرد کرگ motherbord korg pa3x تماس بگیرید

فروش مادربرد کرگ motherbord korg pa3x

%0
  • تهران تهران مرکز
1
فروش ال سی دی کرگ LCD KORG PA900,PA600, PA3XLE تماس بگیرید

فروش ال سی دی کرگ LCD KORG PA900,PA600, PA3XLE

%0
  • تهران تهران مرکز
3
خرید ترانس کارکرده و دست دوم با بهترین قیمت 0 تومان
5
خرید ترانسفورماتورهای کارکرده – فروش ترانس کارکرده و دست دوم تماس بگیرید
1
فروش سنگ مالون فروش سنگ لاشه فروش سنگ ورقه ای تماس بگیرید
1
فروش زغال اکتیو و مواد شیمیایی صنایع غذایی تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

1
آگهی رایگان تماس بگیرید

آگهی رایگان

%30
  • تهران تهران مرکز
واردات و فروش گلیسیرین  مالزی تماس بگیرید

واردات و فروش گلیسیرین مالزی

%0
  • تهران تهران غرب
فروش سیترات سدیم ttca تماس بگیرید

فروش سیترات سدیم ttca

%0
  • تهران تهران شمال
طراحی سایت در شیراز تماس بگیرید

طراحی سایت در شیراز

%0
  • فارس شیراز
نماینده نیرو ترانس – فروش ترانس اندازه گیری – CT - PT تماس بگیرید
طراحی سایت ارزان در کرج بیاسا تماس بگیرید

طراحی سایت ارزان در کرج بیاسا

%0
  • البرز کرج
طراحی سایت فروشگاهی در کرج بیاسا تماس بگیرید

اخذ نمایندگی پردرامد سایت ساز

در استان اصفهان اصفهان, | نمایندگی


ضمن سلام و عرض ادب
شرکت سیمرغ شرق مفتخر است با ایجاد طرح کار افرینی برای افراد ، روش طرح خود را به شرح زیر اعلام نماید

شغلی که شما به آن مشغول خواهید شد فعالیت به عنوان نمایندگی مستقل یک سامانه سایت ساز است

در این طرح علاوه بر درآمد بسیار عالی و مادام العمر مزیت های بیشتری هم مثل داشتن پرستیژ کاری بالا ، به دست آوردن کاربران وفادار همیشگی و امکان تبلیغ سایر فعالیت های تجاری خودتون رو هم خواهید داشت


سایت ساز سایتو در نگاه اول یک سامانه سایت ساز آنلاین حرفه ای هست که به کاربران امکان میده بدون داشتن دانش فنی از بین قالب های از پیش طراحی شده قالب دلخواه خودشون رو انتخاب کنن
و مطالب یا محصولات خودشون رو داخلش قرار بدن و در آخر یک سایت یا یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای برای خودشون ایجاد کنن . نکته قابل توجه در رابطه با این سایت که اونو از سایت های مشابه متمایز کرده و طرفداراش رو بیشتر کرده هزینه اولیه ناچیز ایجاد سایت برای ماه اول هست که به کاربرا اجازه میده فقط با 19 هزار تومان یک سایت اینترنتی با یک دامنه آی آر با کلیه امکانات لازم ( فروشگاه ساز با امکان پرداخت آنلاین، خبر نامه ، نظرسنجی، اسلاید شو ، پنل اس ام اس ، سیستم فروش پستی و ... )داشته باشن.

بد نیست برای آشنایی با نحوه عملکرد سامانه سایت ساز سایتو نگاهی به سایت www.saitoo.ir بیندازید (البته شما قرار نیست در این سایت کاری انجام دهید بلکه شما سایتی مشابه آن و با نام و اطلاعات تماس خودتان و آدرس دامنه اختصاصی خواهید داشت )

از آنجا که در نسخه موبایل سایت خیلی از جزئیات حذف می شوند پیشنهاد می شود حتما سایت را از طریق لپ تاپ یا کامپیوتر مشاهده نمایید و سپس جزئیات طرح درآمدی را در ادامه مطالعه کنید


حالا چطور میشه از این سایت کسب درآمد کرد ؟

ما برای شما یک سایت ارائه دهنده خدمات سایت ساز به نام خودتون ایجاد می کنیم و شما می شین مالک آن که می تونید از روش های مختلفی در اینترنت و یا بین کسانی که می شناسید اون رو تبلیغ کنید و ازش کسب درآمد کنید

به عنوان مثال اگر اسم شما علی است و تقاضای نمایندگی سایت ساز رو بدید یک آدرس به نام www.sitesazeali.ir (!) یا هر اسمی که دلتون میخواد واستون ثبت میکنیم و هر امکانی که توی سایت اصلی باشه (saitoo ) توی سایت شما هم هست با این تفاوت که دیگه عنوان سایت شما سایت ساز حسن هست و اسمی از اونا داخلش نیست! اونوقت شما می تونید به هر روشی که بلدید (تبلیغ در اینترنت ، معرفی به دوستان و آشنا ها ، ارسال پیامک،چاپ پوستر و تراکت و ... ) سامانه سایت ساز خودتون رو تبلیغ کنین تا بقیه بیان از طریق اون واسه خودشون سایت ایجاد کنند!


هر شخصی که از طریق سایت ساز شما واسه خودش یک سایت اینترنتی ایجاد میکنه برای همیشه زیر مجموعه شما هست و هر زمانی که مبلغی پرداخت میکنه ( چه برای ثبت نام اولیه و چه برای تمدید ماهانه یا سالانه ) 35 درصد مبلغ پرداختیش به شما میرسه و گزارش سایت های ثبت نام شده و تمدید شده و کلیه تراکنش ها و .. از طریق پنل نمایندگی که در اختیارتون هست قابل مشاهده هست (ضمنا از داخل خود پنل نمایندگی هم میتونید با تخفیف برای هر کس که خواستین سایت ایجاد کنید و یه پول خوب ازش بگیرید!)

به طور مثال اگر 1000 نفر بیان و از طریق سایت شما واسه خودشون یه سایت درست کنن و هر ماه سایتشون رو به مبلغ ۱۹ هزار تومان تمدید کنن به صورت ماهانه ۶،۵۰۰،۰۰۰ تومان دریافت میکنین.

چند تا نکته دیگه :

نکته 1 :
بعد از اینکه خودتون نماینده شدید حتی میتونید به کسای دیگه هم نمایندگی بدید ! یعنی باز تو سایت شما هم امکان پذیرش نمایندگی هست و میتونید مجدد زیر نماینده تعریف کنید و یک درصد پورسانت دلخواه (کمتر از درصد خودتون) بهشون تخصیص بدید و اونوقت وقتی سایت اونا سفارش میگیره اختلاف پورسانتشون با شما به حساب شما منظور میشه !

نکته 2:
میتونید کاری کنید که زیر همه سایت هایی که از پنل شما ساخته میشه به صورت خودکار یه لینک از سایت شما هم باشه! مثلا زیر همه سایت ها بنویسه "طراحی شده توسط علی!" و یه لینک هم از سایت شما وجود داشته باشه زیر همه سایتها . اینجوری یه تبلیغی هم واسه خودتون میشه.

نکته 3 :
شما نیازی نیست درگیر مسائل فنی و حل کردن مشکلات کاربراتون باشین و همه این کار ها رو پشتیبانان اصلی سایت انجام میدن


برای دریافت پنل نمایندگی کافیه به سایت www.saitoo.ir برید و سپس از منوی بالا یه بخش همکاری در فروش/پذیرش نمایندگی رفته و فرم مربوطه رو تکمیل کنید و اسم دامنه ایی که میخاین براتون ثبت بشه رو وارد کنید


نمایندگی سایت ساز ، فروش ، سایت ، بازاریابی ، کسب درامد ، بهترین سایت ساز ، اخذ نمایندگی سایت رایگان ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا