این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی مالی و حسابداری

1
دفتر ازدواج چیتگر تماس بگیرید

دفتر ازدواج چیتگر

%0
  • تهران غرب
ثبت اظهارنامه مالیات (حضوری و غیرحضوری) تماس بگیرید
1
وام و سرمایه ازاد میلیاردی 0 تومان

وام و سرمایه ازاد میلیاردی

%0
  • تهران شرق
1
پرداخت سرمایه ازاد میلیاردی 0 تومان

پرداخت سرمایه ازاد میلیاردی

%0
  • تهران مرکز
3
پرداخت سرمایه و وام ازاد 0 تومان

پرداخت سرمایه و وام ازاد

%0
  • تهران شرق
1
وام فوری و ازاد 0 تومان

وام فوری و ازاد

%0
  • تهران شرق
1
پرداخت وام و سرمایه ازاد تماس بگیرید

پرداخت وام و سرمایه ازاد

%0
  • تهران مرکز

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال - ارزدیجیتال

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات مالی و حسابداری

سایت ارزدیجیتال به عنوان رسانه تخصصی حوزه ارزهای دیجیتال، فعالیت خود را از مرداد 1396 آغاز کرد. تیم جوان ارزدیجیتال مسئولیت خود را آشنایی مردم با فناوری هایی نظیر رمز ارز، بیت کوین و بلاک چین می داند. سرمایه گذاری در این پدیده نوظهور پس از شکوفایی اینترنت و بسترهای پرداخت متمرکزی مانند پی پال، وبمانی و پرفکت مانی، بین مردم به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد؛ بطوریکه در اواخر سال 2017 و همزمان با افزایش قیمت دلار و قیمت طلا، خرید بیت کوین در کشور رونق شدیدی گرفت. سایت ارزدیجیتال تلاش می کند تا با آموزش اینکه بیت کوین چیست و همچنین مفاهیم ابتدایی این حوزه به همراه روش های تجزیه وتحلیل بازار ارزهای دیجیتال مانند تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال، گام های ابتدایی آگاهی بخشی را همگام با پیشرفت این پدیده بردارد. بسترهای فراهم شده مانند سیستم رصد نرخ ارز و قیمت ارز دیجیتال در کنار مقالات و آموزش هایی که توسط سایت ارزدیجیتال تهیه می شود، جهت ابهام زدایی از اشکلاتی است که به دلیل نبود اطلاعات کافی در سال های گذشته گریبانگیر این صنعت شده و نتایج آن کلماتی مانند بیت کویین ها ، رواج طرح پانزی و هجوم غیرمنطقی مردم به سمت سرمایه گذاری در فعالیت هایی چون استخراج بیت کوین و خرید ماینر بوده است.

قیمت لحظه ای بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین و نرخ برابری تومان
نمودار تحلیل تکنیکال بیت کوین

https://arzdigital.com/


ارزدیجیتال ، بیت کوین ، خرید بیت کوین ، فروش بیت کوین ، فروش ارز دیجیتال ، خرید ارز دیجیتال ، صرافی ارز دیجیتال ، سایت خرید و فروش بیت کوین ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا