این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات صنعتی

ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان تماس بگیرید

ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان

%0
  • اصفهان
5
فوم پلیورتان پاششی تماس بگیرید

فوم پلیورتان پاششی

%0
  • تهران جنوب
قطعه سازی لیزر تماس بگیرید

قطعه سازی لیزر

%0
  • اسلامشهر
درب سریع 0 تومان

درب سریع

%0
  • کرج
تولید ورق پلی پروپیلن (PP) 0 تومان

تولید ورق پلی پروپیلن (PP)

%0
  • تهران غرب
تولیدی ورق جلد دفتری pp تماس بگیرید

تولیدی ورق جلد دفتری pp

%0
  • تهران غرب
ضدیخ چیلر. ضدیخ دیزل ژنراتور. ضدیخ کوره. تماس بگیرید

سیلو فلزی | گروه بین المللی پارس ترک سیلو

در استان تهران تهران شمال, | خدمات صنعتی

شرکت بین المللی پارس ترک سیلو (PTSILO) در سال 2009 با هدف پیاده سازی و ساخت سیلو های فلزی در ایران ضمن خرید دانش فنی از یک شرکت امریکای ترکیه ای سازنده و صاحب تکنولوژی در زمینه تولید سیلو شروع به فعالیت نموده است .

شرکت پارس ترک سیلو ضمن توسعه سایت مرکزی خود واقع در بزرگراه کرج ، قزوین تا مساحت پنجاه هزار متر محوطه و ساختمان تولید ، دفاتر اداری ، دفتر مرکزی تهران و تشکیل واحد تحقیق و توسعه در کشور اسپانیا فعالیت خود را با هدف ارائه جدیدترین راهکارهای ذخیره سازی غلات ، احداث سیلو و سیستم های ذخیره سازی آب ، مخازن آبزی پروری و ذخیره مواد اولیه استراتژیک ، تجهیزات تخلیه و بارگیری مواد و بار بنادر ، درحال فعالیت است .

کارخانجات پارس ترک سیلو با برخورداری از ماشین آلات مدرن و پیشرفته اروپایی ضمن رعایت استاندارد های بین المللی ، محصولات و تولیدات خود را با الگو مزیت رقابتی قیمت ، کیفیت و خدمات پس از فروش به بازارهای داخل و خارجی عرضه می نماید.

این شرکت با تولید انواع سیلوهای فلزی غلات و سیستم های ذخیره سازی آب و انواع دستگاه خشک کن ، دستگاه های بوجاری و پیش بوجاری ، انواع سیستم های انتقال مواد از جمله الواتورهای قاشقی ، کانوایر های زنجیری و نوار نقاله ها ، تجهیزات فرآوری غلات و سیستم تهویه و هوادهی سیلو ها ، تجهیزات انتقال مواد در اسکله و بنادر ، به عنوان طراح و بزرگترین تولید کننده در ایران و منطقه شناخته می شود .

با تقدیم احترام به مشتریان گرامی ، جهت بازدید از خط تولید و پروژه های اجرا شده در داخل و خارج از کشور ، دعوت می گردد از محصولات و کارخانه پارس ترک سیلو دیدن فرمایید.


سیلو فلزی ، قیمت سیلو ، سیلوی گندم ، سیلو گندم ، سیلوهای ذخیره سازی گندم و جو ، سیلوهای ذخیره سازی غلات ، ساخت سیلو ، کانوایر ، الواتر ، فن تهویه سیلو ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا