این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی ماشینهای اداری

2
فروش و تعمییرات تخصصی ماشین های اداری تماس بگیرید
1
خدمات تخصصی ماشینهای اداری تماس بگیرید

خدمات تخصصی ماشینهای اداری

%0
  • تهران مرکز
1
فروش و تعمییرات تخصصی ماشین های اداری تماس بگیرید
شارژ کارتریج تعمیر پرینتر و کامپیوتر تماس بگیرید
شارژ کارتریج تعمیر پرینتر و کامپیوتر 0 تومان
شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر تماس بگیرید

شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر

%5
  • تهران غرب
شارژ کارتریج در محل شهر قدس و حومه  تماس بگیرید

دستگاه شماره زن تمام اتوماتیک

در استان تهران تهران, | آگهی خدمات ماشینهای اداری

با توجه به اینکه چاپ بسیاری از قبوض، رسید ها، دسته فاکتور و مواردی از این قبیل بایستی دارای شماره بوده همواره دستگاه های شماره زن یکی از ماشین های کارآمد و ضروری در چاپخانه ها و مراکز چاپ دیجیتال به حساب می آیند لیکن قیمت بالای دستگاه های مذکور باعث گردیده که بسیاری از این مراکز کار شماره زنی بر روی اوراق چاپی خود را برون سپاری نمایند.
با عنایت به موارد فوق و نیاز همکاران و مشتریان عزیز، گروه تولیدی سما اقدام به تولید و عرضه دستگاه شماره زن اتوماتیک نموده که به دست متخصصان توانمند کشور عزیزمان ایران ساخته شده و به همین جهت قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای داشته و از پشتیانی و گارانتی بسیار خوبی برخوردار می باشد.
این دستگاه قادر خواهد بود بر روی انواع کاغذ 65 تا 300 گرم با حداکثر سرعت 3000 برگ در ساعت به صورت اتوماتیک شماره بزند. تعداد شماره های پیش فرض بر روی دستگاه دو عدد بوده و قابلیت افزایش تا شش شماره نیز وجود خواهد داشت.
حجم مرکب مصرفی دستگاه بسیار اندک بوده و از این نظر نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. به طوری که می توان از هزینه جوهر در قیمت تمام شده اوراق چاپی صرف نظر نمود.
شماره های موجود بر روی دستگاه هفت رقمی بوده که سه رقم آن قابلیت خلاصی دارد ( در اصطلاح سه صفر قبل از شماره خوابیده می شود. )

جهت کسب اطلاعات بیشتر :
Site : www.samaprint.ir
Tel : 021-33317653
Phone : 09121895914


شماره زن ، دستگاه شماره زن ، شماره زن NP 297 ، شماره زن اتوماتیک ، شماره زن تمام اتوماتیک ، دستگاه شماره زن ایرانی ، دستگاه ملخی ، دستگاه مورگانو ، قیمت دستگاه شماره زن ، گروه تولیدی سما


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا