این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی پوشاک

فروش لباس عروس اروپایی 14,000,000 تومان

فروش لباس عروس اروپایی

%0
  • تهران غرب
ماکسی زنانه ملینا تماس بگیرید

ماکسی زنانه ملینا

%0
  • کرج
پوشاک آذین پوش تماس بگیرید

پوشاک آذین پوش

%0
  • چالوس
لباس عروس کارشده در حد نو 4,000,000 تومان

لباس عروس کارشده در حد نو

%0
  • اراک
مقنعه زنانه-مقنعه بروجرد زنانه،مقنعه پرستاری 7,500 تومان
لباس احرام-تولید لباس احرام،لباس حجاج(حراء) 120,000 تومان
چیپ آلفا تماس بگیرید

چیپ آلفا

%0
  • اسلامشهر

کیا استوک - پوشاک استوک کیا

در استان آذربایجان غربی ارومیه, | خرید و فروش پوشاک

پوشاک استوک بچگانه
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554
مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
مجتمع تجاری کیا استوک در لباس تاناکورای کاملا نو ( پوشاک استوک ) را به صورت عمده و خرده در فضایی بزرگ واقع در مهاباد به صورت اینترنتی و حضوری عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
مجتمع بزرگ فروش پوشاک استوک مارکدار اروپایی کیا استوک ( واحد اینترنتی کنونی مجموعه ) فعالیت خود را از سال 1373 شروع نموده و در اوایل در زمینه لباس تاناکورا فعالیت خود را آغاز نمود و بعد از چند سال تمرکز خود را روی فروش عمده ی تاناکورا قرار داد و در چند سال اخیر و به عنوان اولین های این عرصه در زمینه پوشاک استوک نیز فعالیت گسترده ای آغاز نموده است. در حال حاضر این مجموعه با چندین فروشگاه بزرگ فیزیکی و اینترنتی فعالیت خود را در زمینه ی فروش پوشاک اروپایی مارک دار به صورت خرده و عمده ادامه می دهد.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
در روش فروش به صورت تکه ای به جای فروش لباس کیلویی هم فروشنده و هم خریدار به راحتی متوجه صداقت هم شده و رضایت کامل طرفین حاصل می شود.
در فروش تکه ای پوشاک استوک جنس ها از هم جدا شده و میکس نیستند، باید به این نکته توجه نمایید که در میکس هر تکه وزن مشخصی ندارد ، بعضی ها سنگین تر از بقیه هستند مثلا شلوار معمولا سنگین تر از تاب است و در اینجا فروشنده به راحتی می تواند سر مشتری را کلاه گذاشته و تعداد جنس های سنگین را در یک میکس افزایش دهد یا مثلا قیمت کیلویی پایین تری ارائه نماید و ... اما در فروش تکه ای این نکات کاملا مشخص است و صداقت در فروش کاملا مشخص می باشد.
دسته ای از پوشاک استوک :
از قدیمی ترین نوع پوشاک که بشر تا کنون استفاده کره است لباس زیر می باشد ، با توجه به اینکه انسان ها نخستین لباس زیر را از برگ و پوست درختان و پوست حیوانات برای خود فراهم آورد. 
امروزه همچنین اهمیت لباس زیر برای حفظ بهداشت و سلامتی و نیز حفظ بدن به لباس زیر می توان اشاره نمود که به نوبه خود لباس زیر استوک هم شامل اقلام زیر می باشد، که جهت ثبت سفارشات و آگاهی از آخرین اخبار و بروزترین قیمت ها و میکس و تنوع محصولات، سایز بندی و ... حتما از طریق کانال های مجازی و وبسایت های رسمی کسب اطلاع فرمایید.
سخن آخر مدیر فروش :
راز موفقیت مجتمع کیا استوک صداقت، همکاری با خریدار، کیفیت عالی ، راهنمایی درست ، مشاوره رایگان و قیمت مناسب اجناس می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir


پوشاک استوک ، لباس تاناکورا ، پوشاک استوک کیا ، کالای استوک ، پوشاک استوک بچگانه ، کیا استوک ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا